Maak het verschil tussen 'Te Koop' en 'Verkocht'!

Van alle woningzoekenden start 90% haar zoektocht op het internet. De woningpresentatie beslist of deze aantrekkelijk genoeg is voor een bezichtiging. Dit hele proces is pure emotie. Mensen kopen een huis eerder met hun hart dan met hun hoofd. Zij kopen namelijk niet alleen een huis, maar ook een thuis, een droom of zelfs een lifestyle. Door verkoopstyling zal de koper zichzelf eerder in een woning herkennen wat een positief effect zal hebben op het verkoopsucces. Je huis zal na het restylen positief opvallen tussen de andere te koop staande woningen.

De huizenmarkt is veranderd door zowel de crisis, met veranderende hypotheekregels, als het internet. Daarom is een goed gepresenteerde woning op funda/internet van groot belang voor de eerste indruk. De te koop staande woning wordt met minimale middelen zo goed mogelijk gepresenteerd om de verkoop te bevorderen.

Een optimale woningpresentatie:

Waarom verkoopstyling?

Een woning verkoopklaar maken is meer dan alleen schoonmaken en opruimen. Naast decoreren is ook de woning verbeteringen of achterstallig onderhoud in kaart brengen van belang. Dit geldt ook voor het in kaart brengen van de doelgroep evenals het kleurgebruik, lichtinval en meubelopstelling. Waar nodig kunnen accessoires worden toegevoegd, waardoor ruimtes een functie of bestemming krijgen.